نکات ضروری ساخت تیزر و تریلر

۱. معرفی خودتان یا محصولتان

9k= (286*176)

بسته به اینکه چگونه ویدیوی شما را پیدا کردند ، مخاطبان شما ممکن است به این فکر می کنند که شما چه کسی هستید ، شرکت شما چه کاری می کند یا محصول شما چگونه کار می کند.شما ممکن است بخواهید همه آن جزئیات را به یکباره فاش نکنید - همانطور که در مورد آن بحث خواهیم کرد ، مرموز بودن می تواند ابزاری قدرتمند باشد - اما باید زمینه ای فراهم کنید تا بینندگان درک کنند که چرا شما بهترین هستید.

۲. تصویری

انسان یادگیرنده بصری است:۹۰٪ از اطلاعات ارسال شده به مغز بصری استو تصاویر ۶۰۰۰۰۰ بار سریعتر از متن پردازش می شوند.با توجه به این نکته ، از متن به عنوان مکمل استفاده کنید ، نه جایگزینی برای تصاویر و ویدیوها.

۳. نام و لوگو

نام ولوگوشما حداقل باید یک بار در ویدیو ظاهر شود.شما باید ارتباط بین فیلم و محصول خود را در ذهن بینندگان خود تقویت کنید - اگر این کار را نکنید ، با یک فیلم شگفت انگیز که مخاطبان به آن علاقه دارند اما در پایان فیلم هیچ اقدامی نمی کنند. اگر در حال ایجاد یک تریلر هستید ، در مورد نشان دادن نام و لوگو خود در مقایسه با اوایل فکر کنید تا در ذهن شما مهم باشد.

اگر در حال ایجاد یک تریلر هستید ، به این فکر کنید که نام و نشان خود را نسبتاً زود نشان دهید ، تا در کل ذهنیت مطلوبی ایجاد کنید.

اگر در حالساخت تیزرهستید ، جایی که هدف اصلی به طور معمول ایجاد تمهید و درام است ، ممکن است این اطلاعات را تا آخر ذخیره کنید.

۴. اثبات اجتماعی

Z (275*3)

اثبات اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.اگر بینندگان شما می دانند که افراد دیگر به محصول شما اعتماد میکنند ، استفاده می کنند و آنها را دوست دارند ، بیشتر علاقه مند خواهد شد که آن را خریداری کنند.سعی کنید نوعی از اثبات اجتماعی را در ویدیوی خود بگنجانید.این ممکن است توصیفی از یک مشتری شاد باشد ، نقل قول هایی از مقالات خبری یا بررسی ها ، قطعه هایی از یک سایت بررسی ، تصاویر یا فیلم های افرادی که از محصول شما استفاده می کنند یا نتایج شما (به عنوان مثال ، ldquo;۹۱٪ افرادی که این دوره را می گذرانند استخدام شده اند. طی یک ماه. ldquo;)

۵. CTA

یک تماس به عمل - که پیشنهاد خاصی را به بینندگان می دهد در مورد آنچه در قدم بعدی انجام میدهند - ممکن است مهمترین اصل باشد.اگر مخاطب شما به انجام کاری دعوت نشود ، تمام انرژی و احساسی که ویدیوی شما ایجاد می کند بی فایده است.

قدم بعدی را برای مخاطبان خود منطقی در نظر بگیرید.( به طور معقول ، منظور من این نیست که از آنها بخواهید ۵۰۰۰ دلار پس از یک فیلم یک دقیقه ای خرج کنند. در عوض ، از آنها بخواهید که با شما یا تیم فروش خود تماس تلفنی برقرار کند.)

در اینجا چند ایده آورده شده است:

  • در کانال خود عضو شوید
  • برای خبرنامه ایمیل خود ثبت نام کنید
  • از محصولات جدید ما باخبر شوید
  • با یک متخصص شرکت صحبت کنید
  • محصولی بخرید (اگر خیلی گران نیست)

هدف نهایی هرچه باشد ،آن را برای بینندگان خود آسان می کند

نکات ضروری ساخت تیزر و تریلر

، ,یک ,بینندگان ,ایجاد ,ممکن ,فیلم ,ممکن است ,می کند ,به این ,اگر در ,نام و

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نقشه سیم کشی موتورسیکلت هوندا خبرگزاری ساوه poonehpch شب چراغ ستاره های آسمان مرکز خرید بتا 3 bapeek دانلود رایگان فیلم و سریال 2018 و 2019 - فیلم دوبله فارسی technologyir